Het aftellen is begonnen

29 augustus 2022 - Assendelft, Nederland

Naar aanleiding van ons 15 jarig huwelijk, wilde wij (een soort van) 2e huwelijksreis ondernemen.

Het continent Afrika was voor mij nog geheel blanco (Loes heeft in het verleden Zuid-Afrika bezocht) maar de keuze voor Tanzania was snel gemaakt vanwege de mooie verhalen van anderen en de foto's van dit prachtige land.

Deze reis hebben wij in handen gegeven van Freek Sikkema ([email protected]) die op grond van onze wensen een individuele trip heeft samengesteld.

Als je klikt op de onderstaande link, dan kun je zien wat we wanneer en waar gaan doen. Uiteraard volgen er verhalen en foto's in deze reisblog.

Veel leesplezier en fijn dat je een beetje met ons mee wilt reizen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ger en Nel:
    30 augustus 2022
    Wat leuk dat jullie ons uitgenodigd hebben om jullie reis te vogen.
    Wat een bijzondere reis. Wij wensen jullie een leuke reis toe.
  2. Cia en Leon:
    2 september 2022
    Niet Kaapverdie, maar Tanzania/Zanzibar,maar wel de Masa Mara krijgers (bijna net zo lange mannen als Leon !)
    Jullie reis ziet er geweldig uit, geniet ervan wij gaan jullie volgen.
  3. Michel van Dalen:
    6 september 2022
    De wereld is nu roerig en onstabiel, maar voor jullie alweer een mooie avontuurlijke aanstaande ervaring rijker. Het is jullie gegund. Go for it!
  4. Rob Jonker:
    12 september 2022
    Ger en Nel, Leon en Cia en Michel en Sandra: Dank voor jullie reactie en wat leuk dat jullie ons willen volgen op onze reis naar Tanzania