Er is een tijd van komen en een tijd van gaan

18 februari 2017 - Whitianga, Nieuw-Zeeland

Beste Volgers,

En zo begonnen wij ons avontuur op 29 december 2016 en is er na morgen een eind gekomen aan een fantastische en adembenemende reis die zo veel meer heeft gegeven dan wij hadden kunnen vermoeden.

Op 19 februari vliegen wij terug vanuit Auckland (waar wij morgen de auto zullen retourneren die ons 42 dagen uitstekend heeft gediend en die ongeveer 4500 kilometers heeft afgelegd) naar Melbourne, vervolgens naar Dubai en vanuit daar naar Amsterdam. In totaal 25,5 uur vliegen met tweemaal een overstap.

Wij willen jullie allen danken voor het meeleven, de spontane en soms ontroerende reacties, waardoor de verre afstand en het lang weg zijn van huis toch wel mee viel.

Een onvergetelijke reis die voor altijd in onze gedachten zal blijven en we voelen ons zeer bevoorrecht dat we dit met z'n tweetjes hebben mogen en kunnen doen.

Tot in Nederland

Dikke kus Marloes en Rob

Hoogtepunt

1. Theo:
    18 februari 2017
    Goede reis terug en jullie dank voor mogen meebeleven en weet nu wel mijn volgende verre reisbestemming, waar zoals jullie weten zeer binnenkort de tijd voor beschikbaar is. Tot in de Oval Tower. Spring is in the air.
  2. Piet Swartjes:
    Hallo Marloes en Rob.
    Wat een geweldige mooie reis hebben jullie gemaakt. We vonden het heel leuk om mee te mogen reizen.
    Wij wensen jullie een hele goede en veilige terugreis.
    Groetjes van Ria en Piet
  3. Ger en Nel:
    Beste Rob en Marloes,
    Wat een prachtige en indrukwekkende reis hebben jullie gemaakt en wat hebben jullie d.m.v. van de reisverslagen ons een mooi beeld gegeven van jullie belevenissen.
    Nog even ontspannen en dan beginnen aan de lange terugreis.
    Dikke kus van Ger en Nel en zien jullie weer snel in nederland.
  4. Janny:
    18 februari 2017
    Wat is de natuur toch mooi ,en jullie hebben Daar van genoten ,en nu een Lange vlucht terug naar Nederland ,✈️✈️✈️
  5. Michel van Dalen:
    Hoi Rob en Marloes,
    Een overtreffende trap na deze reis zal in de toekomst een moeilijke worden. Dit kan jullie iig niemand meer afpakken en ongetwijfeld behorend tot een van de hoogtepunten in jullie leven! "Gelukkig hebben we de foto's nog..."
    Ongetwijfeld met een brok in de keel zullen jullie huiswaarts keren. Een vermoeiende, lange, maar goede terugreis gewenst en tot volgende week!!
    Grtz from Sandra en Michel of the Land "Up Above"
  6. Lia:
    18 februari 2017
    Lieve 2, ik heb meegenoten van jullie geweldige reis.
    Goeie terugvlucht en gauw ! Liefs Lia
  7. Men & Jet:
    Lieve Rob en Marlors,
    Jullie Dank voor het delen!!!
    Goed reis terug en tot in Nederland!
  8. Alex Van Dam:
    18 februari 2017
    Wat een super reis hebben jullie gehad en fijn om het zo mee te beleven. Fijne terugkeer en tot binnenkort in OT.

Grt.
    Alex
  9. Cia en Leon:
    23 februari 2017
    WELKOM thuis in het vertrouwde Central European Homeland, een einde aan jullie mooie reis ...... wel een begin aan jullie herinneringen aan NZ