de laatste dagen tikken weg in Whitianga

16 februari 2017 - Whitianga, Nieuw-Zeeland

Wij zijn gisterenavond gearriveerd in het Beachfront Resort waar wij de laatste 4 dagen van onze onvergetelijk reis aan een " cooling down " beginnen.

Wij hadden overigens niet verwacht dat dit door het weer nogal letterlijk genomen zou worden aangezien het vandaag de gehele dag heeft geregend en de vooruitzichten voor de komende dagen niet veel beter zijn.

Ons appartement is echter prachtig met een groot overdekt balkon en daardoor is ontspannen geen opgave

Het resort beschikt buiten in de tuin over een grote hot tub dus daar hebben wij vanavond in de regen ingezeten en dat had ook wel wat. Kortom we genieten ook van deze laatste natte dagen.

Vanavond wederom een eenvoudig doch voedzaam maal samengesteld met een kaasplateau, paté en wat aardbeien cider.

Het leven is echt mooi!

Nog 3 nachtjes slapen ...........

1. Rob en Jacq:
    16 februari 2017
    Erg sneu van het weer maar jullie hebben heel veel om op terug te kijken en dat moet je dan maar even doen en je zit op een prachtplek . Dan schijnt die zon vanzelf.
  2. Ger en Nel:
    16 februari 2017
    Jammer van de regen, maar de plek is prachtig, wat een mooi uitzicht.
    Geniet van jullie laatste dagen.
  3. Rene:
    16 februari 2017
    Jullie zitten op een prachtige plek.
    Geniet en kom nog even tot rust.
  4. Cia en Leon:
    16 februari 2017
    aardbeier cider ????.. voor een wijnliefhebber zijn er in NZ prachtige witte wijnen , bijv, een Sauvignon Blanc van Framingham, heel goed te drinken tijdens lichte lunches en bij vis en salade gerechten., proost en geniet maar van de laatste dagen daar.
  5. Lia:
    16 februari 2017
    Ja het einde van deze prachtige trip is in zicht.
    Goed om op de laatste stop te relaxen en alsnog te genieten
    van uitzicht en hot tube.
  6. Ronny:
    Fraai uitzicht!
    Lekker relaxen nog. Volgende week zaterdag weer aan de bak op de pistes van Spaarnwoude met je matties!
  7. Pascal:
    16 februari 2017
    Jeetje Marloes en Rob, alweer het einde van jullie mooie reis in zicht. Wat is dat omgevlogen! Ik zal jullie luchtige reisverslagjes missen zo tussen de werkmail door. Geniet nog even lekker daar!