Koffers gepakt

28 december 2016 - Assendelft, Nederland

Nog 1 dag te gaan dus de koffers zijn zo goed als gepakt. Wij mogen 30 kilo meenemen, maar proberen de koffers niet te zwaar te maken.

Morgenavond om 22:00 uur vliegen wij naar Singapore voor het vieren van Oud en Nieuw.

Koffer gepakt

1. JOOP EN JANNY:
    28 december 2016
    Janny ligt sinds gisteravond onder de wol. Of ze er morgen bij zal zijn ???? Om besmetting te voorkomen, Je weet het niet he. Tot morgen 18.00 uur de banden zijn op- gepompt. Gr. Joop
  2. Rene:
    28 december 2016
    Lijkt me verstandig om niet meer mee te nemen. Moet je allemaal mee zeulen :-). Wel netjes ingepakt, hoor! Geen uitschuifbare golfclubs :-) ?
  3. Cia en Leon:
    28 december 2016
    potverdikkie, het komt er dan eindelijk van:
    het begeren is vaak heftiger dan het hebben, maar nu jullie grote reis dan toch gaat beginnen wensen wij jullie een fantastische vakantie reis,een veilige reis naar en door downn under, en ...kom gezond en opgetogen ook weer terug naar het good old continental Europe. xxxxxx Leon & Cia
  4. Lia:
    28 december 2016
    Ja het is nu echt aftellen. Voor alle zekerheid morgen natuurljjk nog een laatste check van je bagage. Mocht er toch iets niet bij zitten, dan zal dat daar ook wel te verkrjjgen zijn. Nogmaals een hele fijne reis en zie jullie volgende bericht wel komen. Groetjes en liefs, Lia
  5. Paul & Annemieke:
    29 december 2016
    Lieve Marloes en Rob,
    The day has come... We wensen jullie een hele goede reis met vele mooie momenten. Geniet van de omgeving en elkaar in deze special tijd samen. Kom veilig weer terug, en tot 25 februari :). Lieve groet, Annemieke & Paul
  6. Paul & Annemieke:
    29 december 2016