Schade door aardbeving

19 december 2016 - Assendelft, Nederland

Bij navraag bij ons Hotel in Kaikoura blijkt de schade aan de belangrijkste snelweg aan de Ooskust van het Zuidereiland heftig te zijn dus als wij op 17 Januari met de boot vanuit Wellington naar Picton varen, zullen wij een alternatieve route moeten nemen om uiteindelijk ons Hotel te kunnen bereiken.

Dat hebben we er wel voor over gezien wat Kaikoura te bieden heeft (walvissen en dolfijnen)

Bedankt overigens voor de leuke reacties die jullie hebben gestuurd op onze laatste blog

Tot gauw

Marloes en Rob

1. Ronny:
    19 december 2016
    Wel spannend zo'n bevinkje toch?

Het schiet nu wel op hè....misschien een keertje golfen aan de andere kant van de aardbol?
    Bij zo'n aardbeving heb je wel genoeg golVen...
  2. Michel van Dalen:
    19 december 2016
    En dat allemaal in de prijs inbegrepen? Unieke ervaring....Zo maken jullie nog meer mee dan dat jullie ongetwijfeld al doen....Maar graag wel met happy end!
  3. JOOP EN JANNY:
    19 december 2016
    Zoals je weet volgen wij ( aan de hand van de Bos atlas) jullie altijd. Bos geeft maar een zuinige afbeelding van Nieuw-Zeeland. We gaan zoeken naar een goeie kaart.