Nelson

1 februari 2017 - Nelson, Nieuw-Zeeland

Wij zijn gearriveerd in Nelson waar wij 4 dagen zullen blijven en o.a. Het Abel Tasman Park zullen bezoeken.

Wij werden vanmiddag met een zonnetje ontvangen en die is schaars geweest de laatste paar weken dus zochten wij het strand op ( Tahinanui Beach) en dat zorgde voor een paar mooie plaatsjes

Dit begint er meer op te lijken hoewel de voorspellingen voor morgen ( we hebben een fietstocht van 23 km gepland) niet best zijn.

Overigens kwamen wij bij het bezoek aan het strand nog een standbeeld tegen van de Nederlander die NZ ( en de Maori's) heeft ontdekt.

1. Janny:
    1 februari 2017
    Wat een mooie luchten . En dan dat standbeeld met het levende hoedje op z,n hoofd leuk hoor
  2. Ger en Nel:
    1 februari 2017
    Ik hoop voor jullie dat het zonnige weer nog even aanblijft, dat is wel zo gezellig.
  3. Paul & Annemieke:
    1 februari 2017
    Rob en Loes, fijn voor jullie dat je naar het strand kunt. Maar de mooiste foto die ik tot nu toe gezien heb, is van de Franz Josef Gletscher: fabelachtig! En dan krijgen wij op de foto maar 1% mee van hoe het er echt uitziet. Veel plezier verder.
  4. Ronny:
    1 februari 2017
    Ziet er weer fraai uit, lekker rustig ook en ruimte!
    De Wijntip:... (dat is een tijd geleden, Rob) Bezoek de grotten van Gilles de la Tourette.
  5. Men & Jet:
    1 februari 2017
    We kunnen niet anders zeggen dan dat jullie weer prachtige foto's schieten!
    Dikke kus vanuit een koud Nederland
  6. Rene:
    1 februari 2017
    Het ziet er alweer prachtig uit