Nat Nelson

2 februari 2017 - Nelson, Nieuw-Zeeland

Alhoewel de weersvoorspellingen ons vertelde dat er veel regen op komst was in Nelson, was een hele dag in het appartement geen optie en daardoor toch besloten een fietstrip van 32 km van uit Mapua naar Nelson.

Zoals je op de foto kunt zien, waren de poncho's al gereed op de bagagedragers zodat deze op elk moment gepakt konden worden en geloof me: ze zijn niet meer uit geweest deze poncho's

Onderweg veel moeras gezien(tussen de regendruppels door)

Dus waren we blij een lunchmogelijkheid te ontdekken.

Inderdaad hete chocolademelk en dito koffie. Hier bleek ook nog een eigen koffiebranderij te zijn.

Uiteindelijk in de volle regen deze route uitgereden en nat tot op het bot de fietsen weer ingeleverd.

Hadden we deze ervaring niet willen missen: Ik dacht het wel!!

Deze dag snel vergeten en morgen op naar 24 graden volgens Pelleboer (maar die is al jaren dood)

Was getekend, Uw kletsnatte redacteur

1. Theo:
    2 februari 2017
    Een beetje Nederland gevoel dus fietsen in de regen inclusief moeras..;-).
    Zag net op weeronline dat de komende dagen droog en zonnig zijn met idd temperaturen rond 24 graden. Mooi vooruitzicht!
  2. Piet Swartjes:
    Hallo Marloes en Rob.
    Wat jammer dat z'n dag verregent.
    Ik moet wel zeggen dat Rob een beetje op een verzopen kater lijkt in die poncho.
    Hopelijk hebben jullie de komende tijd beter weer.
    veel plezier nog.
    Groetjes van Ria en Piet
  3. Lia:
    2 februari 2017
    Rob je ziet er heel charmant uit hoor !! (hihi).
    Jammer van weer, maar wel een ervaring rijker.
  4. Janny:
    2 februari 2017
    Wat een natte boel ,het is hier zonnig
  5. JOOP EN JANNY:
    2 februari 2017
    Regen...........lees ik nota bene op Google " Nelson de Sunshine capitol of NZ ", als je komende Zaterdag naar de markt gaat is het droog en zonnigheid .Volgen jullie op de voet in Noordelijke richting
  6. Rene:
    3 februari 2017
    Jammer van de regen.
    Maar ja, altijd maar zon gaat toch ook vervelen...:-)