Even niks

7 februari 2017 - Napier, Nieuw-Zeeland

Beste volgers,

De laatste paar dagen eigenlijk op doorreis geweest en derhalve even niks te melden.

Na uit Nelson te zijn vertrokken, hebben wij het Zuidereiland na een bezoek van 3 weken verlaten en zijn wederom per boot overgestoken door de Malboroughs Sounds terug naar Wellington.

Daar kwamen wij tegen de avond aan en hebben voor 1 nacht intrek genomen in hetzelfde hotel als op 17 januari voordat wij overstaken van Noord naar Zuid.

Vervolgens de volgende dag een tussenstop in Palmerston North om niet te lang door te moeten rijden en vandaag aangekomen in Napier ( ook wel de Art Deco stad genoemd).

Mede gezien het prachtige weer in Napier vanmiddag besloten om in de zon te gaan liggen.

Helaas was dit zonnebaden ons niet lang gegund aangezien aan het eind van de middag de welbekende regen zich weer liet zien.

en dat terwijl het hier in Napier de afgelopen 2 weken niet heeft geregend!!!!!!!!

morgen gaan we Napier ontdekken ongeacht welk weer NZ ons te bieden heeft.

1. Rene:
    Zon, regen......
    Het lijkt de Nederlandse zomer wel :-)
    Geniet lekker van het zonnetje, zolang het kan.
  2. Ger en Nel:
    7 februari 2017
    Lekker in het zonnetje en niets doen, dat is ook wel even fijn.
  3. JOOP EN JANNY:
    7 februari 2017
    Marloes en Rob, het is hier niet veel beter wat het weer betreft. Een schrale troost, maar je vacantie is nog niet voorbij. Alvast gefeliciteerd met verjaardag van Julian. Alweer een kwart eeuw in leeftijd,Woensdagavond een concert in Westzaan anders waren wij even naar de Leidse gereden. Dug