Abel Tasman Park

4 februari 2017 - Nelson, Nieuw-Zeeland

Vandaag stond een bezoek aan het Abel Tasman Park op het programma en zouden wij aan het begin van de avond weer terug zijn in Nelson om de dinerafspraak met Rob en Jacq na te komen.

Je kunt in dit park via een Sea Shuttle je op verschillende plekken af laten zetten om dan een wandeling te maken naar het volgende punt waar je dan weer opgepikt wordt door dezelfde shuttle.

Wat wij niet wisten is dat Rob ons al op de boot had zien staan( zij deden zelf een andere Cruise) en ons dus van afstand gefotografeerd had. En geloof het of niet, maar laten wij Rob en Jacq tijdens onze wandeling tegen komen. Karma dus

Onderweg vanaf de boot maar zeker gedurende onze wandeling werd duidelijk hoe mooi dit nationaal Park is:

Ook zeeleeuwen zijn hier te vinden alsmede het beroemde Split Rock

Na een zeer geslaagde dag in de zwoele avond in Nelson Tapas gegeten met Rob en Jacq en mijn zwembroek weer in ontvangst genomen.

Elkaar wederom het allerbeste gewenst op de verdere reis( zij gaan weer terug naar Australie en wij gaan morgen met de boot over naar het Noordereiland) en een nieuwe vriendschap gesloten.

Rob en Jacq, tot in April.

1. Ger en Nel:
    4 februari 2017
    Prachtig weer en allemaal leuke dingen die jullie meemaken.
    Geniet maar fijn verder.
  2. Lia:
    4 februari 2017
    Schitterende opnames weer en leuke belevenissen.
    Geniet er nog maar lekker van!
  3. Rob en Jacq:
    Lieve Marloes en Rob
    Het was bijzonder en geweldig leuk om elkaar hier te ontmoeten, het klikte vanaf minuut een
    Jullie zijn schatten. Geniet nog van jullie verdere reis en tot gauw.
    Groetjes
    Rob en Jacq
  4. Ronny:
    5 februari 2017
    Dat tussendoorfotootje is prachtig....
    Zie ik jou nou zonder zwembroek zwemmen Robbie?
  5. Rene:
    6 februari 2017
    Het ziet er prachtig uit, mooie stranden, helder water. Heerlijk.