Wellington bereikt

15 januari 2017 - Wellington (ferry), Nieuw-Zeeland

Beste volgers,

Vandaag niet veel te melden daar wij het grootste gedeelte van de dag hebben gereden met uiteraard wat tussenstops.

We vertrokken met dichte mist en stevige regen vanuit Tongariro maar na 1 uurtje rijden, zagen we alweer de eerste zonnestralen die wederom werden afgewisseld met regen, kortom wat onbestendig.

Rond 10:00 uur vertrokken en om 15:30 uur gearriveerd in de Hoofdstad van NZ met zo'n 470.000 inwoners. Het laatste stuk geheel via de kust gereden zoals hierbij getoond.

Morgen vanaf 10:00 uur een 4 uur durende fietsroute door Wellington dus verwacht meerdere foto's met jullie te delen.

1. Michel van Dalen:
    15 januari 2017
    Niet getreurd hoor, wat het onbestendig weer betreft. In de Lage Landen is het al enige tijd weersonbestendig. Dan toch voor de thuisblijvers enige "schrale troost", dat het ook jullie overkomt en niet alleen voorbestemd is voor d'n Ollanders.... Maar het zal jullie pret geenszins drukken gegeven al jullie ervaringen....
  2. Pauline:
    15 januari 2017
    Hoi Rob en Marloes,
    Afgezien van deze regenachtige foto ziet het er allemaal super mooi uit. En uiteraard ook heel herkenbaar. Jullie zijn een fantastische reis aan het maken. Ben stiekem een beetje jaloers :) ben benieuwd naar hoe jullie het straks gaan hebben op het zuider eiland. Ik hou jullie verhalen en foto's in ieder geval in de gaten!

Groetjes, Pauline
  3. Jeannette Pos-Kuil:
    16 januari 2017
    Hoi, hoi Marloes en Rob,
    wat een mooie fotoreportage van jullie onvergetelijke reis. Zo te zien genieten jullie van alles heel intensief en vooral ook van elkaar! Opde achtergrond genieten we een beetje mee door alle mooie foto's. Nog heel veel plezier. En geniet!. (Hier is t koud!) Liefs van ons!