Kaiteriteri zonovergoten

4 februari 2017 - Nelson, Nieuw-Zeeland

en daar was hij uiteindelijk: de zon!!!!!!

We hadden afgesproken met Rob en Jacq ( een collega van Deutsche Bank die ook sabbitical aan het vieren zijn in Australië en voor 1 week over zijn in NZ).

Zij verbleven in een klein plaatsje (Mapua) nabij Nelson op 30 minuten rijden van ons hotel en het werd een grandioze dag.

Wij besloten naar Kaiteriteri met elkaar te gaan om daar van de zon en zee te genieten en ons ook aan de Kayak te wagen. Dat laatste werd voor uw redacteur geen succes maar de foto's spreken voor zich.

Uiteindelijk heb ik Loes maar laten roeien om na een uur weer terug aan wal te kunne komen

We hebben in de avond gezellig samen gegeten in Mapua Wharf en een topdag op gepaste wijze afgesloten.

Afscheid van elkaar genomen en elkaar een voorspoedige reis gewenst maar.........

toen bleek dat ik mijn zwembroek had laten liggen bij hun huisje dus voor de volgende dag wederom een dinerafspraak gemaakt.

1. JOOP EN JANNY:
    5 februari 2017
    Ben ik jaloers ? Een beetje wel dus,,,,,Kayak varen is een kwestie van evenwicht bewaren, heb ervaring in het verleden op het Zwet pijn in je lijf.
  2. Ronny:
    5 februari 2017
    "Uiteindelijk heb ik Loes maar laten roeien", het is werkelijk honteus, infaam, navrant en zeker schrijnend.....(een woord wat je niet vaak hoort....)
    en dan lekker achterover liggen met een groet......lijkt wel op een uiting van nationaalsocialisme....dit kan echt niet Robbie! Denk aan je achterban!
  3. Rene:
    6 februari 2017
    Roeien is toch niet zo moeilijk.....
    Zitten en peddelen!
  4. Petra:
    haha, te grappig :)
  5. Co:
    6 februari 2017
    Zwagerd zwagerd zwagerd, zo jammer om te lezen en te zien op den foto's!!!!!
    Sterkte Loes!!