Een beetje op stoom komen

12 februari 2017 - Rotorua, Nieuw-Zeeland

Interessante titel zullen jullie als lezers wellicht opmerken.

Stoom hebben we vandaag kunnen aanschouwen doordat wij op weg naar Roturoa een stop inlaste bij het geothermische park genaamd " Crater of the moon", ditmaal een park wat niet vrij toegankelijk was (dat zijn alle natuurparken in NZ wel) maar de 8 NZD per persoon was het meer dan waard.

Om goed te kunnen weergeven welke activiteiten plaatsvinden heb ik tevens een tweetal video's toegevoegd op de blog. Maar uiteraard ook weer de nodige foto's geschoten:

Een hele aparte ervaring om hier rond te lopen met een lichte constante zwavellucht ( lees: rotte eieren lucht). Toch maar een stoom Selfie gemaakt

Dit wordt de opmaat voor wat nog gaat komen in Roturoa zelf.

In de middag ingecheckt in het Palms Regent resort voor de komende 3 dagen en bij binnenkomst op onze kamer troffen wij naast ons bed een tweepersoons Jacuzzi aan.

Over op stoom komen gesproken.

Wordt vervolgd in het theater van de lach

1. Lia:
    12 februari 2017
    Jullie blijven ons trakteren op wederom schitterende opnames en gezellig leesvoer. Blijf genieten, ook van de jacuzzi!
  2. Rene:
    12 februari 2017
    Je moet er wat voor over hebben in die zwavellucht, maar de foto's doen het allemaal vergeten.

Lekker bubbelen......
  3. Ronny:
    13 februari 2017
    Hoi Marloes, die zwavellucht is voor jou waarschijnlijk wel bekend....die Robbie van jou.... die kan toch aardige windjes laten.....